سردار احمد خادم سیدالشهدا شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم اهواز در راهپیمایی به مناسبت محکوم کردن تجمع های غیرقانونی روزهای گذشته در استان اظهار کرد: هزاران نفر از مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه حمایت قاطع خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام کرده و بار دیگر مشت محکمی به دهان دشمنان زدند.
وی افزود: در شرایط کنونی اسکتبار جهانی و کشورهای غربی از راه های مختلف به دنبال آسیب رساندن به این میهن اسلامی است اما این نظام اسلامی به پشتوانه مردم انقلابی خود مانند کوهی استوار در مقابل این توطئه ها ایستادگی می کند.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور ادامه داد: حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف، علاوه بر دشمنان خارجی دشمنان داخلی را نیز نا امید کرد.
وی تصریح کرد: امید است حضور گسترده مردم ولایتمدار استان در روز چهارشنبه نیز پیکر استکبار را بر ای بار دیگر بلرزاند و بازهم اتحاد و انسجام خود را به رخ دشنان بکشانند.
فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور یادآور شد: خوزستان با تقدیم شهدای زیادی در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت(ع) دین خود را به این نظام و انقلاب ادا کرده و در صحنه های مختلف سیاسی و فرهنگی همواره پیشتاز است.
وی بیان کرد: بی شک مردم این استان مانند سایر استان ها مشکلاتی دارند که باید به گوش مسئولان رسیده و اقدامات لازم در جهت رفع آن ها انجام شود اما در این میان برخی از فرصت طلبان و نفوذی ها با تحریک افراد بر علیه نظام و انقلاب توطئه می کنند ولی مردم این استان هوشیار بوده و دوست را از دشمن تشخیص می دهند.
شامگاه دوشنبه جمع کثیری از مردم ولایتمدار کلانشهر اهواز با حضور گسترده در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اعتراض خود را نسبت به تجمع های غیرقانونی روزهای گذشته در استان و تخریب اموال عمومی توسط عده ای فرصت طلب نشان دادند و بار دیگر حمایت خود را از نظام و ولایت فقیه اعلام کردند.
راهپیمایی از مسیر مصلی اهواز تا حسینیه عاشقان ثارالله نیز از دیگر برنامه هایی بود که مردم با حضور خود در صحنه و شعارهای انقلابی انزجار خود را نسبت به دشمنان نظام و استکبار جهانی نشان دادند.
گفتنی است روز چهارشنبه ساعت 10 صبح نیز مردم استان در راهپیمایی دیگری بار دیگر اعتراض خود را نسبت به اتفاقات اخیر در سطح استان و کشور نشان می دهند.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.