حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های سیاسی عبادی نمازجمعه خمین افزود:اظهارات رئیس جمهور آمریکا، در رابطه با بیت‌المقدس، اتحاد جهان اسلام را نشان داد و حتی کشورهای غیر اسلامی نیز بر این تصمیم، معترض شدند.
وی ادامه داد: تحرکات اخیر در حوزه مسایل فلسطین سبب شد تا قدس، به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح شود و انتفاضه جدیدی شکل گیرد.
امام جمعه خمین گفت: از دولت و مجلس شورای اسلامی انتظار داریم در لایجه بودجه 9، برنامه های اقتصاد مقاومتی پر رنگتردیده شود.
حجت الاسلام حسینی افزود: باید در لایحه بودجه سال آتی از تولید داخلی حمایت و جلوی قاچاق کالا گرفته شود.
وی اظهارکرد: حذف یارانه دهک های بالای جامعه امری معقول و منطقی است و یارانه این عده باید به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تعلق گیرد.
امام جمعه خمین با اشاره به شهادت دکتر مفتح ادامه داد: دکتر مفتح عمر شریفش را برای بصیرت افزایی دانشجویان گذاشت و به دست گروه خبیث فرقان به شهادت رسید .
وی ادامه داد: اتحاد حوزه و دانشگاه باید جدی گرفته شود و این دو باید در کنار همدیگر باشند تا بتوانند مشکلات جامعه را حل کنند.
خطیب جمعه خمین در سخنان دیگر خود به کاهش نزولات آسمانی و خشکسالی های متوالی نیز اشاره کرد و افزود: خشکسالی های سالهای اخیر مردم این خطه به ویژه کشاورزان را با تنگنای اقتصادی مواجه کرده است.
حجت الاسلام حسینی افزود: کشاورزان از اقشار قابل احترام و زحمت کش جامعه محسوب می شوند و مسئولان باید در جهت رفع مشکلات با آنان همراهی و همکاری کنند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.