به گزارش ایرنا، علی اکبر کریمی روز جمعه در نشست با فرماندار، اعضای شورای شهر و شهردار شهرستان کمیجان افزود: دولت و مجلس شورای اسلامی در راستای صرفه جویی آب و حل مشکلات این بخش بسیج شده اند و حتی برای 15 درصد باقی مانده هزینه های این طرح تسهیلات ویژه در نظر گرفته است.
وی بیان کرد: بحث اعتبارات آبیاری مکانیزه ابلاغ شده و دولت حمایت جدی در این خصوص دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: فضای خوبی در شورای شهر و شهرداری شکل گرفته که ثمره نتایج آن در تسریع روند توسعه شهرستان نمایان می شود.
کریمی افزود: طرح های سرمایه گذاری داخلی در شهرستان کمیجان باید مورد توجه جدی واقع شده و از سرمایه گذاران بومی حمایت های لازم صورت گیرد.
وی عنوان کرد: دولت در راستای اشتغال روستایی و شهرهای زیر 10 هزار نفر جمعیت نیز گام های بلندی برداشته شده و این فرصت خوبی برای حل مشکلات بیکاری است که باید نهایت بهره از آن گرفته شود.

***مسلمانان اجازه نمی دهند قدس شریف زیر یوق رژیم اشغالگر صهیونیسم برود
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران شهرستان میلاجرد افزود: مسلمانان و جهان اسلام اجازه نمی دهند قدس شریف زیر یوق رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیسم برود.
علی اکبر کریمی افزود: اظهارات سخیفانه و نابخردانه رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف اقدامی ناشایست بود که با اعتراض جهانیان به ویژه جهان اسلام همراه شد.
وی بیان کرد: قدس متعلق به همه مسلمانان جهان است و قبله اول مسلمانان بوده و خواهد ماند و رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز به سمت نابودی بیشتر در حرکت است.
شهرستان کمیجان از توابع استان مرکزی است و این شهرستان حدود 40 هزار نفر جمعیت دارد.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.