منصور مرادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با محکوم کردن اظهارات و اقدامات دونالد ترامپ اظهار کرد: سخنان خود سرانه و وقیح رئیس جمهوری آمریکا نشان از عدم آگاهی او به انسجام و اراده پولادین مسلمین جهان، سرخوردگی از عدم موفقیت شان در امور بین الملل و برملا شدن نقشه های شیطانی آنها دارد.
وی افزود: سیاست های غلط آمریکا در جهان گویای استراتژی های مستکبرانه و متجاوزانه آنان و عدم پایبندی به حقوق دیگر کشورهاست ولی سردمداران آنها باید به این موضوع مهم توجه کنند که هر گونه تجاوز به خاک پاک قدس شریف مشت محکم و اتحاد تمام مسلمین جهان را به همراه خواهد داشت.
مرادی تاکید کرد: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکای جهانخوار که به پیروزی دونالد ترامپ منتج شد، جهان بیش از این انتظار اقدامات ابلهانه و خودسرانه غیر منطقی دارد.
وی یادآور شد: ضروری است جهانیان بدانند و آگاه باشند دولت آمریکا و رئیس جمهوری آن وقاحت و بی شرمی را به اوج خود رسانده و جنگ افروزی های آنها تمامی ندارد اما به یاری پروردگار با اتحاد جهان اسلام، نیرنگ آنان برملا و بی اثر می شود و آمریکا و اسراییل غاصب به مانند 2 قایق پوسیده هیچ وقت توان مقابله با این اتحاد ندارند.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه هفته گذشته در یک سخنرانی خود قدس را رسما به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام و تاکید کرد که من به این قطعیت رسیدم که باید سفارت آمریکا را از تل آویو به اورشلیم منتقل کنیم.
این تصمیم رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا با مخالفت شدید کشورهای عربی و جامعه جهانی مواجه شده است. به گونه ای که بسیاری از کشورها با صدور بیانیه هایی جداگانه اعلام کردند که با تصمیم رئیس جمهوری آمریکا مخالف هستند و هیچ برنامه ای برای تبعیت از این تصمیم و انتقال سفارت خود به بیت المقدس ندارند.
در پی این اقدام دونالد ترامپ، تظاهرات گسترده‌ای در سراسر اراضی فلسطین برگزار شد و ملت ایران نیز روز جمعه گذشته بعد از اقامه نماز جمعه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در محکومیت این اقدام رئیس جمهوری آمریکا، راهپیمایی کردند.
شهرستان های مریوان و سروآباد با جمعیتی بیش از 250 هزار نفر در غرب استان کردستان واقع شده اند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.
خبرنگار: فرزاد آداک ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7354/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.