سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده روز یکشنبه در آیین همایش بزرگ بسیجیان و جشن پیروزی جبهه مقاومت خمین در مصلی امام خمینی(ره) خمین افزود: تفکر بسیجی و رشادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، مجاهدت مدافعان حرم و جوانان مسلمان عراق و سوریه بود که پایان داعش را رقم زد.
وی اظهارکرد: این شکست فقط نابودی داعش نبود بلکه ضربه کاری به دولت های آمریکا و هم پیمانش بود.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده گفت: پیروزی بر داعش نشان داد می توان با روحیه جهادی، انقلابی و استکبار ستیزی توطئه هارا خنثی و دشمن را به زانو درآورد.
جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: رزمندگان سپاه قدس با حضور در سوریه و عراق و مبارزه با شجره خبیثه داعش از مرزها و امنیت نظام اسلامی حراست کردند.
وی با گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه گفت: تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و این تفکر توانسته کمر استکبار را بشکند.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده بیان کرد: این نهاد انقلابی از آغاز انقلاب اسلامی و شکل گیری بسیج، در همه بخش های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضوری ارزشمند داشته است.
وی ادامه داد: بسیج مجموعه ای متشکل از افراد متعهد و متخصص است که خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه برنامه های خود قرار دادند و اقتدار نظام اسلامی به رشد و توسعه فعالیت های بسیج و انعکاس تفکر و روحیه بسیجی در جامعه بستگی دارد.
سرهنگ پاسدار گلشن زاده با بیان اینکه بسیج در پنجم آذر ماه سال 58 به عنوان یک سازمان رسمیت یافت ، اظهار کرد: تشکیل بسیج مردمی برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی از سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.
وی با بیان اینکه بیشترین شهدای دوران دفاع مقدس از بسیجیان است، گفت: هرگاه امنیت نظام در معرض تهدید دشمن قرار گرفته بسیج با اقتدار در مقابل این تهدیدات ایستاده است.
فرمانده بسیج ناحیه خمین نیز در این آیین گفت: تقارن هفته بسیج با برچیده شدن شجره خبیثه گروه تروریستی داعش شور و شعف در دل هر آزادمردی ایجاد می کند.
سرهنگ پاسدار علیرضا براتعلی افزود: سرنگونی گروهک تروریستی داعش یادآور خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: تفکر بسیجی در زمان جنگ تحمیلی با نفوذ در ملت ایران توانست تصویرگر ایثارگری ها و رشادت ها در جبهه های حق علیه باطل باشد.
وی اظهار کرد:جوانان کشورهای منطقه نیز با تأسی از تفکر و فرهنگ بسیجی راه خود را انتخاب کرده اند.
در همایش بزرگ بسیجیان و آیین بزرگداست هفته بسیج از 18 بسیجی نمونه در حوزه های مختلف تجلیل و بیانیه مجمع راهبردی بسیجیان خمین در هفت بند قرائت شد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.