بهروز انصاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 34 مقاله، 6 تجربه برتر، 2 فیلم کوتاه و 2 محتوی الکترونیکی از بین آثار ارسالی برگزیده شدند که در همایش ملی نقش مدرسه در شکل گیری هویت اسلامی ارائه می شوند.
دبیر علمی همایش ملی نقش مدرسه در شکل گیری هویت اسلامی-ایرانی بیان کرد: این همایش 24 و 25 آبان ماه جاری در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ،هنری بیت تاریخی حضرت امام خمینی (ره)در خمین برگزار می شود.
انصاری تصریح کرد: هویت اسلامی - ایرانی بر اساس مفاد سند تحول، برنامه درسی و تربیتی، تبیین مبانی روان شناسی، نقش تعامل خانواده و مدرسه و فرهنگ مدرسه، نقش تعاملی مدرسه و نهاد های محلی و نقش مدیر و رهبری مدیر و معلمان و مدرسه در شکل گیری هویت اسلامی- ایرانی و رابطه هویت اسلامی - ایرانی در انسجام و امنیت ملی از محورهای این همایش است.
وی ادامه داد: این همایش به مدت 2 روز در خمین با شرکت اساتید دانشگاه ها، دانشجویان، دانشجو معلمان، پژوهشگران و معلمان همه مقاطع تحصیلی برگزار می شود.
انصاری گفت: دکتر علی زرفشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی و محلی در این همایش ملی حضور خواهند داشت.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت و عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب را دارد.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهخنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.