به گزارش خبرآنلاین لرستان، خدانظر دریکوند در نشست توجیهی برنامه تعالی مدیریت مدرسه ، کیفیت بخشی به آموزش را یک ضرورت برشمردو افزود : فعالیت و برنامه های آموزش و پرورش زمانی اثر بخش است که به مدارس راه پیدا کندو توسط معلم و مدیر مدرسه اجرا شود.

وی در ادامه به جامعیت برنامه تعالی مدیریت مدرسه اشاره کردو افزود : دامنه این برنامه حوزه های مختلف آموزشی ،پرورشی ، تربیت بدنی ، خدماتی و پژوهشی را در برمی گیرد و هیچ فعالیتی در مدرسه وجود ندارد که از دید این برنامه مغفول مانده باشد.

دریکوند در ادامه سخنان خود سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را نقشه راه مدیران خواندو عنوان کرد : مدیران باید به محتوای این سند اشراف داشته باشند و با اهداف و سیست های راهبردی آن آشنایی داشته باشند.

وی در بیان این اشراف افزود : در باب مشارکت این برنامه ها به صورت جزیی موارد مشارکت دانش آموزان ، معلمان و خانواده ها را احصاء می کند و به مصادیق آنها هم اشاره می کند.

دریکوند بر این نکته تاکید کرد که اگر به شاخص ها ، محورها و معیارهای این برنامه در مدارس توجه شود ، لزومی برای ارسال بخشنامه های مربوط به برنامه ها و فعالیت ها وجود ندارد.

 

48

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 780722
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.