حجت الاسلام کاظم راشد یزدی یکشنبه شب در همایش آموزش خانواده که با حضور فرهنگیان و اولیای جمعی از دانش آموزان مهریز برگزار شد، افزود: سنگ بنای تربیت ابتدا در خانواده و ادامه آن در مدارس است.
وی ادامه داد: ارتباط قوی بین خانه، مدرسه و تلاش فرهنگیان ، عوامل تعلیم و تربیت در ارتقای دینی و فرهنگ دانش آموزان بسیار مهم و تاثیرگذار است، همه باید خود را در قبال نسل جوان مسئول بدانند.
این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: تهدید نرم فرهنگی دشمنان در قالب برنامه های مختلف به دنبال ضربه زدن به اعتقادات دینی نسل جوان است، بنابراین باید خانواده ها با همکاری مدیران و مربیان مدارس وظایف خود را انجام دهند.
این مبلغ دینی اظهار کرد: توجه به دین و ارزش های الهی و ارتباط تنگاتنگ مدارس با اولیای دانش آموزان نقش مهمی در مقابله با تهدید نرم فرهنگی دشمنان دارد .
این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: آموزش و پرورش و مربیان تربیتی در بخش های مختلف باید مسائل دینی و اخلاقی دانش آموزان را محور فعالیت های فرهنگی و آموزشی خود قرار دهند .
راشد یزدی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از شکست در عرصه های مختلف به شدت نسل جوان را با ابزارهای سوء فرهنگی خود مورد هجمه ناجوانمردانه قرار داده اند که هوشیاری همگان را طلب می کند.
مهریز 9 هزار دانش آموز، 100 مدرسه و یک هزار و 200 فرهنگی شاغل دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار -عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.