به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان افزود: از مجموعه آموزش و پرورش و تیم مدیریتی آن انتظار می رود که تک تک شاخص های آموزشی را بررسی کنند و با هم اندیشی و هم فکری با سایر دستگاه های اجرایی و خیران، راهکارها را شناسایی کرده و در راستای تحقق آن گام بردارند.
وی بیان داشت: چرخه معیوب آموزشی در هرمزگان باید قطع شود و به دنبال جذب نیروهای متخصص و نخبه در آموزش و پرورش باشیم.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: ساخت مدرسه در هرمزگان یک ضرورت است اما اگر کیفیت آموزشی مناسب باشد در زیر چادر و سقف پوسیده هم می توان درس خواند.
همتی یاد آورشد: جایگاه نوزدهم قبولی کنکور برای آموزش و پرورش استان قابل قبول نیست و باید تلاش شود یکی از 10 استان اول کشور باشیم.
وی گفت:رسیدن به این هدف نیازمند ارائه یک برنامه خوب است و همه دستگاه های اجرایی، معاونان استاندار، فرمانداران و بخشداران مکلف هستند در این زمینه با آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.
استاندار هرمزگان اضافه کرد: اگر در شرایط موجود جهشی در نظام آموزشی استان ایجاد کنیم معلوم می شود که مدیران گام بلندی برداشته اند و این کار امکان پذیر است.
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه رشد و توسعه استان و کشور نیاز به تحولی است که باید در آموزش و پرورش ایجاد شود، تاکید کرد: از این مجموعه نسبت به تمام دستگاه ها انتظار بیشتری است.
در سال تحصیلی جدید 340 هزار دانش آموز در سه هزار و 557 مدرسه در هرمزگان راهی کلاس درس شدند و 14 هزار معلم آموزش و تربیت این دانش آموزان را برعهده دارند.
7195/2094
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: هومن محمد کرمی

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.