نظام مرادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تجهیزات شامل 500 دستگاه میز معلم، 935 جفت میز و صندلی ابتدایی، 612 جفت میز و صندلی متوسطه و 70 بسته مولاژ آموزشی است.
وی با اشاره به ضرورت آماده سازی تمامی مدارس با توجه به مدت زمان اندک تا آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: با توجه به نزدیکی آغاز سال تحصیلی، زیباسازی فضاهای آموزشی و توزیع تجهیزات آموزشی و کتب درسی در مقاطع مختلف تحصیلی انجام شده و یا در حال انجام است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اقدامات انجام شده کارگروه تعمیر و تجهیز در زمینه تخریب و بازسازی مدارس تاکید کرد: از 80 میلیارد ریال اعتبار سال 95 برای تخریب و بازسازی مدارس تاکنون فقط 20 درصد تخصیص یافته است.
مرادی با اشاره به بند 'هـ' تبصره یک ماده واحده قانون بودجه 95 برای آسفالت و ایزوگام مدارس استان، یادآور شد: تاکنون برای آسفالت 16 هزار و 460 متر مربع و ایزوگام 82 هزار و 963 متر مربع از ساختمان مدارس استان قرارداد منعقد و کار آسفالت و ایزوگام نیز شروع شده است.
وی همچنین به بند'هـ' تبصره 9 قانون بودجه 96 در خصوص بهینه سازی کاربری برخی فضاهای آموزشی مازاد سطح استان نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون 81 فضا در 10 شهرستان و 9 فضا در چهار منطقه شهرستان سنندج شناسایی و برای تایید نهایی به کمیسیون ماده پنج معرفی شده است.
مرادی با بیان اینکه جشن بازگشایی مدارس روز شنبه اول مهر همزمان با سراسر کشور، در شهرستان ها و مناطق تابعه آموزش و پرورش استان کردستان نیز برگزار می شود، افزود: آموزش و پرورش آمادگی کامل برای آغاز ماه مهری با نشاط و استقبال از دانش آموزان و اولیای آنان دارد.
سال تحصیلی گذشته 275 هزار دانش آموز کردستانی در سه هزار و 700 مدرسه با 14 هزار کلاس درس مشغول به تحصیل بودند.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.