به گزارش ایرنا، سیدعلی آقا زاده روز پنجشنه در حاشیه آئین تشییع پیکر پاک 2 شهید مدافع حرم در اراک در جمع خبرنگاران افزود: واکنش تند بسیاری از ابرقدرت های جهان در برابر موضع گیری های نادرست دونالد ترامپ، سند حقانیت ایران اسلامی است.
وی ادامه داد: برجام به عنوان یک سند و تعهد بین المللی است و همه کشورهای جهان تعهد خود را نسبت به این مهم اعلام کرده اند، بنابراین موضع گیری ترامپ بر ضد برجام، نقض آشکار قوانین بین المللی است.
استاندار مرکزی گفت: نیروی انقلابی و مردمی سپاه پاسداران همواره پشتیبان آرمان های اسلام و انقلاب بوده و هست و تهدید های ترامپ عشق و علاقه مردم ایران به این نهاد انقلابی را بیشتر کرد.
وی با اشاره به حضور گسترده مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در آئین تشییع شهدای مدافع حرم گفت: این حضور معنی دار مردم بیانگر حاکمیت ارزش های ناب انقلاب اسلامی در جامعه است.
آقازاده افزود: هم اینک که 40 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد، روح ایثارگری و شهادت طلبی همچنان در جامعه ایران اسلامی زنده است و همین روحیه عامل خنثی سازی توطئه های دشمنان است.
استاندار مرکزی گفت: امروز روزی بسیار سخت برای مردم استان مرکزی است چرا که حاج عبدالله خسروی پیر همیشه در صحنه استان مرکزی هم در دوران دفاع مقدس و دوران دقاع از حرم را از دست داده ایم و یک شهید دیگر مدافع حرم را به خاک می سپاریم.
شهرستان اراک هفت شهید والامقام را در دفاع از حریم اهل بیت (ع) در سوریه تقدیم کرده است.
3017/3075/ خبرنگار: مصطفی مجللی *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.