به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی سپاه روح الله، این دوره از مسابقات با حضور 157 ورزشکار از نقاط مختلف استان مرکزی و به صورت تک حذفی برگزار شد.
تیم ناحیه مقاومت بسیج اراک با کسب چهار عنوان اولی، سه عنوان دومی و هفت عنوان سومی مقام اول این مسابقات را به دست آورد و نمایندگان شهرستان محلات با چهار عنوان اولی انفرادی، سه مقام دومی و چهار مقام سومی را در انفرادی مسابقات استعدادیابی کاراته بسیج کسب جایگاه دوم مسابقات را به خود اختصاص داد.
تیم های باشگاه وحدت اراک و ناحیه مقاومت بسیج شازند نیز با کسب سه مقام اولی، چهار مقام دومی و 6 عنوان سومی به صورت مشترک عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کردند.
منتخبین این دوره از مسابقات به اردوی تیم استعدادیابی استان دعوت و پس از آن به مسابقات سراسری استعدادیابی بسیج اعزام می‌شوند.

***برترین‌های ششمین جشنواره مسابقات بومی محلی بانوان بسیجی استان مرکزی معرفی شدند
ششمین جشنواره بازی های بومی محلی بانوان بسیج سپاه روح الله استان مرکزی با شرکت 120 ورزشکار در قالب 9 تیم از نواحی 12 گانه استان در سالن ورزشی نهم دی اراک برگزار شد.
این مسابقات در رشته‌های هفت‌سنگ، دال‌پلان، طناب کشیریا، سه‌گانه و دارت برگزار شد، که در نهایت در رشته دال‌پلان، تیم ناحیه مقاومت بسیج دلیجان، خنداب ساوه به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
در رشته هفت سنگ نیز تیم ناحیه مقاومت بسیج اراک، ناحیه مقاومت بسیج ساوه و ناحیه مقاومت بسیج خنداب به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.
همچنین در رشته طناب کشی، ناحیه مقاومت بسیج اراک اول شد، ناحیه مقاومت بسیج ساوه و ناحیه مقاومت بسیج خمین نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
تیم های ناحیه مقاومت بسیج دلیجان، ناحیه مقاومت بسیج خنداب و ناحیه مقاومت بسیج ساوه نیز به ترتیب عنوان نخست رشته دارت را بدست آوردند و در رشته سه گانه نیز، تیم ناحیه مقاومت بسیج اراک اول شد و تیم های ناحیه مقاومت بسیج خنداب و ناحیه مقاومت بسیج تفرش به ترتیب دوم و سوم شدند.
در بخش تیمی این دوره از مسابقات نیز تیم ناحیه مقاومت بسیج خنداب با کسب 37 امتیاز به عنوان قهرمان این جشنواره معرفی شد و تیم های ناحیه مقاومت بسیج ساوه با 36 امتیاز و ناحیه مقاومت بسیج اراک با کسب 35 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.