به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، ساحل سها افزود: امسال 2 هزار و 789 مورد نمونه برداری و آزمون کیفیت از محصولات عرضه شده در بازار برای اطمینان بخشی از استمرار کیفیت محصولات تولیدی استان برای این اداره کل تکلیف شده است که تا کنون 21 درصد از نمونه برداری ها و 15 درصد آزمون کیفیت این محصولات انجام شده است.
وی با یادآوری انجام آزمون دوره ای یک هزار و 780 نازل سوخت مایع سال گذشته در استان مرکزی ادامه داد: بر اساس قوانین و دستور العمل های سازمان استاندارد تمامی نازل های سوخت مایع جایگاه ها عرضه سوخت به منظور صحت عملکرد این نازل ها سالانه در 2 مرحله مورد آزمون قرار می گیرند که سال گذشته 99 و 70 صدم درصد نازل های سوخت مایع این استان گواهی صحت عملکرد و مطابقت با استاندارد را کسب کردند.
مدیرکل استاندارد استان مرکزی خاطر نشان کرد: نازل های مردود پس از رفع نقص، انجام آزمون مجدد و کسب اطمینان از عملکرد آنها اجازه فعالیت کسب می کنند و در غیر این صورت از فعالیت این نازل ها جلو گیری می شود.
وی یادآور شد: اداره کل استاندارد استان مرکزی سال گذشته موظف به نظارت و آزمون یک هزار و 576 نازل سوخت مایع بود که در این مدت یک هزار و 780 مورد آزمون انجام و 114 درصد این بازدید ها محقق شد.
مدیرکل استاندارد استان مرکزی افزود: انجام آزمون نازل های سوخت مایع این استان سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن که یک هزار و 372 مورد بود 64 درصد رشد داشته است.
51 آزمایشگاه همکار، 589 واحد تولیدی فعال تحت نظارت اداره کل استاندارد استان مرکزی فعالیت دارند.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی**انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.