به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا؛ یونس رنجکش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در بازدید از کمپ ترک اعتیاد آستارا افزود: این بیماری خطرناک آسیب ها و صدمات بسیاری به جامعه وارد کرده است ولی با آگاهی و آموزش عمومی می توان از خطرات آن جلوگیری کرد.
وی اضافه کرد: توانمند سازی جامعه با ارائه آموزش های مهارتی در برخورد با پدیده اعتیاد نقش مهمی در اقدامات پیشگیرانه دارد و همه باید در قالب حرکت های هماهنگ و برنامه ریزی های اصولی در درمان آن مشارکت داشته باشیم.
وی استفاده از کمپ های ترک اعتیاد را از راهکارهای درمان اعتیاد عنوان و تصریح کرد : این کمپ ها باید از استاندارد های لازم برای ارائه خدمات مناسب برخوردار باشند و نظارت دستگاه های مربوطه در این زمینه الزامی است.
وی با تقدیر از تلاش های انجام گرفته در کمپ های ترک اعتیاد آستارا بر لزوم مهارت آموزی به بهبود یافتگان تاکید کرد و خواستار مراقبت های ویژه در این زمینه برای جلوگیری از بازگشت آنها به اعتیاد شد.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه مرکز ترک اعتیاد زیر نظر اداره بهزیستی این شهرستان فعال است.
دریافت خبر: یوسف هدایتی ** انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.