علی اکبر کریمی عصر جمعه پس از حضور در شعبه 173 ثابت دبیرستان حاج تقوی اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: گزارش های ارسالی از سطح کشور و استان مرکزی مبنی بر حضور گسترده و کم نظیر شهروندان در شعب اخذ رای بوده است.
وی بیان کرد: حضور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی باید آگاهانه باشد زیرا سرنوشت چهار ساله اداره امور کشور و اداره امور محلی و روستایی با تصمیم شهروندان رقم می خورد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار است مردمی که هنوز در شعب حضور پیدا نکرده اند، در اسرع وقت به شعب مراجعه کنند و حضور خود را به ساعت های پایانی موکول نکنند.
کریمی اظهار کرد: بی شک حماسه سیاسی 29 اردیبهشت ماه جاری به زیباترین شکل ممکن همچون دوره های قبل ماندگار می شود.
یکهزار و 70 شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزار و 420 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان مرکزی دایر شده است.
در این دوره از انتخابات پنج هزار و 828 نامزد برای تصاحب 177 کرسی شورای اسلامی در شهرها و 2 هزار و 669 کرسی شورایی روستایی در استان مرکزی با هم رقابت دارند.
25 هزار نفر در استان مرکزی کار برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را برعهده دارند.
3005/3075/خبرنگار:معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.