سعید شیبانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات شوراها در شهر نیشابور به صورت الکترونیکی و در سایر نقاط این شهرستان به صورت دستی برگزار می شود.
وی اظهار کرد: در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شده و 139 شعبه در شهر نیشابور برای انتخابات شورها و ریاست جمهوری فعال است.
وی گفت: در هر شعبه شهر نیشابور سه دستگاه الکترونیکی برای اخذ رای نصب شده که در کمتر از یک دقیقه فرآیند رای گیری الکترونیکی انجام می شود.
فرماندار نیشابور افزود: در کل شهرستان نیشابور نیز 493 شعبه برای اخذ رای انتخابات شورا ها و ریاست جمهوری با فعالیت بیش از 12 هزار نیروی اجرایی دایر است.
وی با بیان اینکه حضور مردم شهرستان در پای صندوقهای رای از ساعات اولیه رای گیری قابل توجه است، اظهار کرد: 250 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.
وی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در فضای امن و سالم فراهم شده و امیدواریم مردم این شهرستان با حضور گسترده در پای صندوقهای اخذ رای در حماسه سیاسی ملت ایران سهیم باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 573 شعبه اخذ رای شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی جریان دارد.
مرکز شهرستان 433 هزار نفری نیشابور در 128 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر** منتشرکننده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.