علیرضا پاکدامن روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود 250 هزار نفر است که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه هر 7 کاندید مرد هستند، بیان داشت: برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب این استان 377 شعبه تعیین شده است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری هرمزگان اظهارکرد: 30 هزار عوامل اجرایی از جمله اعضای شعبه، ناظران و نیروهای امنیتی کار برگزاری سه انتخابات انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی را این استان برعهده دارند.
تعداد واجدین شرایط رای دادن درهرمزگان یک میلیون 166هزار و تعداد رای اولی ها 33هزار و408نفر است.برای پوشش کامل مناطق جمعیتی این استان حتی نقاط سخت گذر و دورترین جزایر نیز تعدادی چرخبال و شناور تندرو درنظر گرفته شده است.
در استان هرمزگان همزمان سه انتخابات دوازدهمین ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و همچنین انتخابات میان دوره ای غرب هرمزگان با مرکزیت شهرستان بندرلنگه از ساعت هشت صبح امروز جمعه آغاز شده است.
شهرستان بندرلنگه در 240 کیلومتری، بستک در 210 کیلومتری و پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده اند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.