حجت الاسلام سید علی حسینی در یادواره شهدای مهندسی رزمی گروه 42 قدر شهرستان‌های خمین و گلپایگان در حسینیه گلزار شهدای خمین، افزود: اطاعت از رهبری و حراست از آرمان های دینی و انقلابی پایه های نظام است و تکلیف مردم در انتخابات گزینش بهترین ها در خط ولایت و رهبری است.
وی اظهارکرد: ارکان تصمیم ساز نظام نیازمند خادمان دلسوز، شجاع، بصیر،متعهد، دشمن شناس و ساده زیست هستند و مردم باید این ملاک ها را در انتخاب خود مدنظر بگیرند.
وی بیان کرد: معیارهای انتخاب اصلح در قرآن هم مشخص شده است وباید به آن توجه کرد.
حجت‌الاسلام حسینی افزود: اسلام با خون شهدا قدرت و عظمت پیدا کرد و یکی از راه‌های حفظ این حکومت الهی حضور در انتخابات و انتخاب اصلح است.
وی بیان کرد: چرا که حضور در انتخابات همان بیعت مردم با پیامبر(ص) است که امروز شکل آن تغییر پیدا کرده است.
امام جمعه خمین ادامه داد: حضور در انتخابات پشتیبانی از نظام و تکلیف شرعی است که ترس بر پیکره دشمنان می‌اندازد.
وی تصریح کرد: باید عکس آنچه مخالفان و دشمنان انتظاردارند عمل کرد و اگر مخالفان می گویند در انتخابات شرکت نکنید باید منسجم پای صندوق های رای رفت.
امام جمعه خمین گفت: تشکیل حکومت اسلامی خونب های شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.
حجت الاسلام حسینی افزود: انبیاء و ائمه(ع) سال‌ها زندان و شکنجه را با هدف تشکیل حکومت اسلامی تحمل کردند اما جز تعداد اندکی نتوانستند حکومت الهی تشکیل دهند و امروز حکومت اسلامی و الهی نعمتی است که خدا به ایران اسلامی ارزانی داشته است.
وی، با اشاره به ولایت منجی عالم بشریت امام زمان(عج) افزود: میلاد این امام بزرگوار پایان انتظار شیعیان برای مولود وعده داده شده پیامبر(ص) است.
غبار روبی غبار شهدا و تجدید بیعت با امام راحل با بازدید از بیت امام خمینی در خمین از برنامه های جانبی این یادواره بود که با حضور گسترده مردم و بسیجیان برگزار شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای یک هزار شهید ،2 هزار و 500 جانباز و 90 آزاده است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.