محمدرضا منصوری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به نام نویسی بیش از یکهزار نفر برای کسب کرسی شوراهای این شهرستان، کمتر از 50 نفر رد صلاحیت شده اند.
وی اظهار کرد: هریک از نامزدهای انتخاباتی که استعلام های چهارگانه انها مثبت بوده تایید شده اند و اعتراض نامزدهایی که صلاحیت انان تایید نشده بررسی و نتیجه نهایی تا نیمه هفته جاری اعلام می شود.
وی همچنین در خصوص تخلفات تبلیغاتی گفت: این تخلفات رصد و مستندسازی می شود و در مراجع استانی و هیات عالی نظارت کشور بررسی خواهد شد.
منصوری گفت: هدف اصلی انتخابات، تعمیق روح مردم سالاری دینی و قانون مداری است که این مهم همواره در برهه های مختلف کشور به عرصه ظهور رسیده است.
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی انتخابات را فرصت مناسبی برای ثبیت جایگاه ایران در منطقه و جهان دانست و گفت: نباید این رویداد مهم سیاسی تحت تاثیر تلاش های خصمانه دشمنان نظام و انقلاب خدشه دار شود.
منصوری افزود: شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان ساوه قابل قبول است و مردم شهر و روستاهای این شهرستان، خود را برای حضور پرشور و گسترده در پای صندوق های رای اماده می کنند.
یک هزار و 58 داوطلب تا پایان مهلت قانونی نام نویسی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت نام کردند.
174 نفر برای عضویت در پنجمین دوره شورای شهر ساوه داوطلب شده بودند که با انصراف 10 نفر از این تعداد، بررسی صلاحیت 164 نفر انجام شد.
از مجموع 127 داوطلب تایید شده 105 نفر معادل 82.5 درصد مرد و 22 نفر معادل 17.5 درصد زن هستند.
انتخابات شورای اسلامی در چهار شهر ساوه، نوبران، غرق آباد و آوه و 128 روستای این شهرستان برگزار می شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت در شهرستان ساوه برگزار می شود.
7269/3075/خبرنگار: الهام بابایی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.