حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی در خطبه های نماز جمعه زرندیه افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری انتخابات در کشور یک حماسه بسیار مهم است و باید در این امتحان، شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ شود.
وی گفت: هدف انتخابات تثبیت اقتدار و آبادی کشور است که این آرمان ارزشمند نباید با برخی رفتارهای نسنجیده مورد بی توجهی قرار گیرد.
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به 11 شعبان وروز جوان تصریح کرد: مسئولان باید برای تداوم مسیر انقلاب اسلامی در حفظ جایگاه جوانان تلاش کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، جوانان امروز اگر از جوانان دوران انقلاب و جنگ تحمیلی بهتر نباشند عقب تر نیستند، چراکه این جوانان در این فضای مسموم فرهنگی که دشمنان از بیرون تحمیل می کنند، جز معجزات انقلاب به شمار می روند.
وی اضافه کرد: خیل عظیم جوانان را باید با همان روحیه استکبار ستیزی حفظ کرد چرا که دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه نسل جوان متعهد و انقلابی هستند.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه و جمیعت 64 هزارنفر دارای 2 بخش مرکزی، خرقان و پنج شهر مامونیه، پرندک، زاویه ، خشکرود و رازقان است که نماز عبادی، سیاسی جمعه در چهار شهر آن اقامه می شود.
4896/3075خبرنگار: حمید فرقانی*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.