به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری، حضور مسئولانه مردم در عرصه های انقلاب اسلامی و مجاهدت نیروهای مسلح، باعث ناکامی دشمنان و تامین امنیت پایدار در مرزهای جمهوری اسلامی ایران است.
وی با تجلیل از رشادت های خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: حضور نظامی آمریکا در مرزهای سوریه برای تقویت جریان های تروریستی و نیروهای داعشی و تضعیف و نا امن کردن جمهوری اسلامی است که با هوشیاری و اقتدار نیروهای امنیتی و نظامی، قادر به هیچ اقدامی نخواهند بود.
خطیب جمعه آبدانان تحور و دشمن ستیزی، حمایت از محرومان و توجه به جوانان را از مهمترین شاخصه های نامزدهای ریاست جمهوری دانست و اضافه کرد: مراعات قانون در قبل، حین و بعد از انتخابات باید توسط نامزدها، مجریان و ناطران بطور جدی رعایت شود تا زمینه امنیت و آرامش و اعتماد مردم به نظام هر چه بیشتر فراهم شود.
حجت الاسلام حاجیلری همچنین با تسلیت حادثه معدن زمستان یورت در استان گلستان که منجر به کشته شدن جمعی از معدنکاران شد، یادآور شد: انتظار می رود متولیان امر با دور اندیشی و مراعات موازین ایمنی از این اتفاقات ناگوار در کشور جلوگیری کنند.
وی با اشاره به توهین یکی از افراد نا آگاه به ساحت مقدس امام هشتم (ع) در ایلام از بی تفاوتی برخی از مدیران و عدم پوشش این رخداد مهم توسط رسانه ملی در استان ایلام انتقاد کرد.
خطیب نماز جمعه آبدانان همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، این انتخابات را بسیار با اهمیت خواند و از مردم خواست با دقت نظر و دوری از تعصبات قومی و عشیره ای، سرنوشت چهار سال آینده مدیریت خدمات شهری را به افرادی آگاه، توانمند، متدین و خوش سابقه بسپارند.
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.