به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز انتخابات را مهم ترین حادثه سال 96 عنوان کرد و آن را موجب وحدت و نزدیکی دل های آحاد جامعه به یکدیگر دانست.
وی از جمله معیارهای شناخت کاندیداهای اصلح را جستجوی سوابق ، دوستان و دشمنان آنان دانست و گفت: اگر مشاهده کردید انگلیس، اسرائیل و آمریکا و دشمنان طرفدار فرد خاصی هستند بدانید دشمن است ولو ظاهر دینی داشته باشد.
خطیب جمعه نطنز ضمن تبریک ولادت حضرت صاحب الزمان (عج)، ایشان را آئینه تمام نمای ویژگی های خدواندی دانست و او را مصلح و منجی و حیات بخش عالم با ایجاد رفاه و محبت و آسایش عنوان کرد.
امام جمعه نطنز اظهار کرد: جوانان هر جامعه ای بالاترین سرمایه های آن جامعه هستند و باید از سوی مسؤلان نظام و خانواده ها حمایت شوند.
وی با یادآوری اینکه کشور ما کشوری جوان است افزود: هر جا دچار نقص و کمبود شدیم به دلیل ضعف و گاهی خیانت مسئولان در طول انقلاب اسلامی بوده است و کشور ما دارای همه مواهب مورد نیاز برای پیشرفت است و خداوند متعال همه امکانات از جمله معادن و دریا و جنگل را در اختیار ما قرار داده است.
وی با اشاره به خلاقیت، توان و برتری های جوانان ما و روحیات شهادت طلبی آنان و نیز اعتراف رهبرانی چون پوتین به برتری رهبر ایران در دانش سیاسی تاکید کرد: مهم ترین مشکل امروز ما ضعف مدیریت است.
7408/7430 * خبرنگار: رحمت الله کاملی بادی * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.