به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود : انتخابات نمایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و مردم با حضور خود دشمنان را ناامیدخواهند داد.
صفائی پور با بیان این که ، انتخابات هر دوره حساسیت خاصی دارد، افزود: جریان های سیاسی ، قبل و بعد از تائید صلاحیت ها باید قانون را رعایت کنند.
امام جمعه میامی تصریح کرد : چشم همه جهانیان به انتخابات ایران است و ملت انقلابی و با بصیرت ایران با پیروی از ولایت فقیه انتخابات باشکوهتری را رقم می زنند.
صفائی پور با اشاره به برخی بداخلاقی ها در انتخابات دوره های قبل گفت: باید از هرگونه بداخلاقی دوری شود تا ملت ایران در فضایی آرام به وظیفه میهنی و شرعی خود عمل کنند .
خطیب جمعه میامی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود : سپاه پاسداران از آرمان های نظام دفاع می کند و تا کنون نیز گام های موثر و بلندی برای سازندگی کشور برداشته است.
وی ازتلاش های مسئولان نسبت به ساخت بیمارستان در میامی تشکرکرد و افزود : در روند ساخت بیمارستان سوءتفاهمی بین برخی دستگاه های اجرایی پیش آمده است که انتظارمی رود این مساله نیز هر چه زودتر برطرف شود.
7357/6167 خبرنگار : علی آقایی ** انتشار دهنده : محسن شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.