حجت الاسلام علیرضا سلیمی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان محلات افزود: تخریب ابزار افرادی است که قانون و اخلاق را نادیده می گیرند و این روش بی شک با معیارهای انسانی و اخلاقی مطابقت ندارد.
وی ادامه داد: رویکرد هیات نظارت بر انتخابات عمل به مر قانون است و در تایید صلاحیت ها تنها ملاک عمل این هیات، معیارهای قانونی و انتخابات پرشور است.
حجت الاسلام سلیمی تصرییح کرد: رویکردهای سیاسی در انتخابات نقشی نداشته و مورد تایید هیات نظارت نیست.
نماینده مردم محلات و دلیجان در خانه ملت افزود: مجریان انتخابات و کاندیداها قانون را ملاک عمل خود قراردهند و از تبلیغات پیش از موعد، استفاده از امکانات دولتی و عمومی پرهیز کنند.
حجت الاسلام سلیمی بیان کرد: ادارات و مجریان انتخابات باید در زمینه برگزاری انتخابات بی طرف باشند و خروج از بی طرفی خیانت است.
وی تصریح کرد: باید تلاش شود تا از دو قطبی شدن جامعه پرهیز شود که دو قطبی شدن؛ سم مهلکی برای جامعه است.
وی در سخنان دیگر خود بر پیگیری مصوبات کاروان تدبیر و امید در شهرستان محلات تاکید کرد و افزود: باید با همت و تلاش مضاعف زمینه تحقق این مصوبات فراهم و برای جذب اعتبارات مورد نیاز طرح ها نیز تدابیر لازم اندیشیده شود.
وی بر ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در محلات و دلیجان تاکید کرد و افزود: ایجاد منطقه اقتصادی تاثیر بسزایی در رونق و توسعه صنعت دو شهرستان دلیجان و محلات دارد.
فرماندار محلات نیز در این نشست گفت: خدمت به مردم در فضایی آرام و بدون تنش باعث رشد و پیشرفت شهرستان می شود.
علی زینی وند افزود: در چهار چوب های تعریف شده همه سلایق زینت بخش جامعه هستند و دیدگاه همه افراد و گروهها محترم است.
وی اظهارکرد: مسئولان اجرایی باید با انسجام، وحدت و همدلی برای پیشرفت و توسعه شهرستان و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
فرماندار محلات ادامه داد: ایران اسلامی کشوری پرثبات در منطقه پراشوب خاورمیانه قرار گرفته است و دشمنان با هر دسیسه ای به دنبال خدشه بر آرامش و امنیت کشور هستند.
وی بیان کرد: انتخابات پیش رو تلاش دشمنان برای توطئه چینی را دو چندان می کند و مسئولان وظیفه دارند با برگزاری انتخاباتی سالم زمینه حضور پر شور مردم را فراهم کنند.
زینی وند در سخنان دیگر خود بر حضور مسئولان در کارگروه ها و نشست های رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: شرکت نکردن برخی از مسئولان در این نشست ها بی انگیزگی آنها را نشان می دهد و باید به این امر واقف باشند که برای تثبیت و توسعه شهرستان باید هماهنگ و متحد بود.
فرماندار محلات بر تسریع در پروژه های راهسازی محلات - خمین ، محلات - دلیجان، تعریض بلوار ایت الله غفاری و شهرک ماهیان زینتی تاکید کرد.
زینی وند افزود: محلات توانمندی تولید و صادرات گل و گیاهان زینتی را دارد که لازم است تدابیر لازم برای برپایی نمایشگاه دائمی گل و گیاه اندیشیده شود.
شهرستان محلات از توابع استان مرکزی با 55 هزار نفر جمعیت در فاصله 105 کیلومتری اراک قراردارد.
7277/3075/خبرنگار: افسانه آروند*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.