یادش بخیر روزگاری باورها بر این بود که "بار کج به منزل نمی رسد" و "خوردن چوب صداقت"یک ارزش بود، اما امروز"نان به نرخ روز خوردن "مصداق بارز زرنگی و توانمندی به حساب می آید. اگر به این واقعیت تلخ و تاسف بار، نگریستن از زاویه#سیاست و سیاسی کردن و سیاسی دیدن قضایا را هم اضافه کنیم که اساسا در بازار مکاره آن متاع صداقت و#اخلاق خریداری ندارد، دیگر نور علی نور می شود! فاین تذهبون.....

شهیندخت مولاوردی در صفحه اینستاگرام خود از آن چه که «معضل تیترهای کلیک خور» نوشته، انتقاد کرده است.

به گزارش جماران، در این مطلب آمده است:

معضل تیترهای کلیک خور

با گسترش شبکه های اجتماعی و فراگیر شدن استفاده از آن معضل نوپدید تیترهای کلیک خور و ایضا لایک خور!، #رسانه ها و #جامعه ما را تهدید می کند.

در پدید آمدن این وضعیت دوست و بیگانه به یک اندازه سهیم هستند:

هر کس به طریقی دل ما می شکند 

#بیگانه جدا دوست جدا می شکند....

یک هفته بعد از انتشار جوابیه ام به #سرمقاله پنج شنبه قبل روزنامه#وطن_امروز تحت عنوان "هولوکاست بینوایان"که البته  بدون آنکه به روی خود بیاورد!سرمقاله روز #شنبه خود را هم به موضوع"#عقیم کردن حقوق  شهروندی"  اختصاص داد، و درست ۹۹ماه بعد از انتشار اطلاعیه روابط عمومی#معاونت_امور_زنان_و_خانواده در فروردین ۹۵۵ در خصوص مصاحبه ابان ۹۴۴، هم چنین با وجود تکذیبیه دفتر مدیر کل امور اجتماعی #استانداری #تهران و  نیز عذرخواهی هنرمندی که در صفحه اینستاگرامی خود در این زمینه اعلام نظر کرده بود،  برخی با تلاش مجدانه در زنده نگاه داشتن موضوع و سراغ این و آن رفتن برای انجام مصاحبه دنبال تیترهایی هستند که اصطلاحا #کلیک خوری بیشتری داشته باشد، بی آنکه زحمت انداختن نیم نگاهی به جوابیه ها و #تکذیبیه ها  را به خود روا دارند!

در زمانه ای که معیار دیده شدن و تاثیرگذاری #خبرتعداد کلیک ها و #لایک های پای ان است، انتظاری  جز این هم نمی توان داشت.

یادش بخیر روزگاری باورها بر این بود که "بار کج به منزل نمی رسد" و "خوردن چوب صداقت"یک ارزش بود، اما امروز"نان به نرخ روز خوردن "مصداق بارز زرنگی و توانمندی به حساب می آید.

اگر به این واقعیت تلخ و تاسف بار،  نگریستن از زاویه#سیاست و سیاسی کردن و سیاسی دیدن قضایا را هم  اضافه کنیم که اساسا در بازار مکاره آن متاع صداقت و#اخلاق خریداری ندارد، دیگر نور علی نور می شود!

فاین تذهبون.....

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.