فرماندار اراک گفت: برخورد با ناقضان بهداشت کرونایی نیازمند پشتیبانی دستگاه قضایی و تعیین مجازات است.

فرماندار اراک گفت: برخورد با ناقضان بهداشت کرونایی و افراد کم توجه به رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی نیازمند پشتیبانی دستگاه قضایی و تعیین مجازات است.

به گزارش جماران، حسین بختیاری  افزود: زدن یک ماسک در مقابل سختی‌ها و مشقت‌های کادر بهداشت و درمان کار سختی نیست و باید با افرادی که حاضر به زدن ماسک نیستند، برخورد صورت گیرد.

وی بیان کرد: بر اساس آخرین بررسی‌های صورت گرفته، زدن ماسک یکی از علل مهم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و این مهم باید به یک فرهنگ برای تک تک افراد جامعه تبدیل شود.

فرماندار اراک ادامه داد: یکی از علل مهم شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن مجدد اراک در شرایط کرونا، برگزاری مجالس عروسی است که به هیچ عنوان نباید این مجالس برگزار شود.

بختیاری اظهار داشت: هیچ فردی با ازدواج و سنت پیامبر (ص) مخالف نیست اما در این شرایط جوانان می‌توانند با الگوگیری از ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، ازدواج آسان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: آیین‌های یادبود درگذشتگان در اراک کمتر مشاهده شده و در خاکسپاری‌ها نیز نیاز به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار اراک افزود: سلامت مردم در هر امری باید مقدم باشد و در این راستا هیچ تعارفی نباید با افرادی که رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ندارند، صورت گیرد.

بختیاری عنوان کرد: شرایط اراک در خصوص بیماری کرونا ویژه است و اگر شهروندان رعایت نکنند روز به روز به شرایط بحرانی‌تر نزدیک می‌شویم و این بیماری در کمین همه افراد است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.