مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی از سازماندهی 400 گروه جهادی در این استان برای مقابله با کرونا خبر داد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی گفت: با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی، برنامه‌های بسیج سازندگی با فشردگی و حساسیت بیشتری اجرا می‌شود و در این راستا ۴۰۰ گروه جهادی برای مقابله گسترش این ویروس سازماندهی شدند.

به گزارش جماران، امید محترمی با اعلام خبر سازماندهی 400 گروه جهادی در استان مرکزی برای مقابله با کرونا، گفت: ۱۲ هزار جهادگر از اقشار مختلف بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم اعلام آمادگی کردند که به تناسب گرایش و تخصص افراد در گروه‌های جهادی سازماندهی شدند و فعالیت خود را آغاز کردند.  

وی بیان کرد: بیش از ۷۰ کارگاه تولید ماسک از سوی گروه‌های جهادی در این استان فعال شده و در ابتدای اسفندماه پارسال تا کنون بیش از۲ میلیون ماسک در این کارگاه‌ها تولیدشده است.  

محترمی اظهار داشت: بیش از ۱۰هزار دست گان(لباس ایزوله) و ۳۰۰ هزار جفت دستکش  نیز از سوی جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی تولید و در مراکز درمانی نقاط مختلف استان توزیع شد.

وی افزود:  از آغاز طرح مقابله با گسترش ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۰۰هزار لیتر الکل و مواد ضدعفونی کننده از سوی قرارگاه جهادگران بسیج سازندگی استان مرکزی به صورت رایگان در نقاط محروم و کم برخوردار این استان توزیع شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.