نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران در اقدامات مقابله با کرونا نسبت به سایر کشورهای جهان موفق‌تر عمل کرد و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون آمد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه ملت ایران در اقدامات مقابله با کرونا نسبت به سایر کشورهای جهان موفق ‌تر عمل کرد و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون آمد، گفت: با اقدامات جهادی و تلاش مسئولان اکنون ضمن تامین داخل، جمهوری اسلامی به یکی از کشورهای صادرکننده کیت‌های پزشکی، ماسک و لوازم بهداشتی تبدیل شده‌ است.

به گزارش جماران، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک ضمن تشکر از مردم، کادر درمان، نیروهای مسلح، بسیج و سپاه در مقابله با کرونا گفت: مردم، نیروهای مسلح، طلاب و کادر درمان کشور در چهار ماه اخیر در مقابله با کووید ۱۹ جهادی و عاشقانه خدمت کردند و افتخار آفریدند.

وی ادامه داد: مقرر بود ۱۰۰ هزار بسته حمایتی با لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در بین نیازمندان و ایتام استان مرکزی توزیع شود که تا کنون ۱۲۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده‌ است.

امام جمعه اراک با یادآوری کمبود برخی اقلام بهداشتی در ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی خاطر نشان کرد: با اقدامات جهادی و تلاش مسئولان اکنون ضمن تامین داخل، جمهوری اسلامی به یکی از کشورهای صادرکننده کیت‌های پزشکی، ماسک و لوازم بهداشتی تبدیل شده‌ است.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر از طلبه‌های خواهر و برادر در کشور برای رضای خداوند به صورت خالصانه و صادقانه به صورت جهادی در غسل و تیمم اموات شرکت کردند که ۶۰۰ نفر این افراد از استان مرکزی هستند.

وی گفت: با توجه به اینکه تاکنون دارو و واکسن مخصوص این ویروس در جهان و کشور ساخته نشده نیاز است برای جلوگیری از شیوع و طغیان کووید ۱۹ مردم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان به سه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک، خمین و ساوه خبرداد و افزود: با اختصاص این اعتبار بهره‌برداری از بیمارستان ولیعصر (عج) اراک تا سال آینده آغاز می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: ۴۰ میلیارد تومان این اعتبارات به بیمارستان خمین اختصاص یافته و با اختصاص مابقی این اعتبارات، مشکل بیمارستان ساوه نیز برطرف می‌شود.

وی با یادآوری کشته شدن رنگین پوستان آمریکا به دست پلیس این کشور اظهار داشت: با این اتفاق‌ها از جنایات آمریکا که همواره مدعی حقوق بشر بوده و هر روز مردم ایران، سوریه و یمن را تحریم می‌کند، پرده برداشته شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: با این اتفاق ماهیت اصلی سردمداران آمریکا برای مردم ایران و جهان مشخص شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.