«علی میرزایی» روز سه شنبه در آیین توزیع مرحله سوم کمک های اهدایی و بسته حمایتی برای خانواده های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا که در مسجد جامع با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه و منتخب مردم در خانه ملت برگزار شد، افزود: ارزش هر بسته اهدایی به خانوارها افزون بر سه میلیون ریال شامل اقلامی چون برنج، روغن،‌ رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات و خرما است که تا حدی زیادی نیاز خانواده ها را در ماه رمضان تامین می کند.

به گفته او این بسته ها که به اهتمام منطقه اقتصادی ایرانیان زرندیه، بنیاد مستضعفان و بسیج تامین شده قرار است از سوی ائمه جماعات، هیات امنای مساجد و پایگاه های بسیج در هر محله میان خانواده ها توزیع شود. 

فرماندار ساوه گفت: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه به همنوعان، قرارگاه مواسات در شهرستان ساوه تشکیل و تاکنون کمک هایی از سوی دستگاههای اجرایی، خیران،‌ سمن ها و نهادهای دست اندرکار برای حمایت از اقشار محروم جمع آوری و توزیع شده است.

وی گفت: در شهرستان ساوه ابتدا بانک اطلاعاتی جامعی از نیازمندان و خانواده های کم بضاعت با تلاش بسیج و سپاه تهیه و سپس با همکاری اعضای قرارگاه مساوات و همدلی خیران اقدام به تامین و توزیع بسته های حمایتی و اقلام مورد نیاز برای گروههای هدف شد.

میرزایی اظهار کرد: تا امروز 15 هزار بسته حمایتی برای خانواده های نیازمند تهیه و توزیع شده و در مراحل دیگر هم قرار است تا 20 هزار خانوار زیر پوشش قرار گیرند.

 فرماندار ساوه گفت: نیکوکاران می توانند برای مشارکت در طرح همدلی مومنانه کمک های نقدی خود را به شماره حسابی که در قرارگاه مساوات تعیین شده واریز و همچنین کمک های غیرنقدی را به دفتر امام جمعه تحویل دهند تا برای مراحل بعدی رزمایش مومنانه میان نیازمندان توزیع شود.

امام جمعه ساوه نیز برگزاری رزمایش کمک و همدلی مومنانه را از افتخارات دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی برشمرد که همزمان با انجام فرائض عبادی، از حال سایر مومنان و نیازمندان هم غافل نیست.

حجت الاسلام «سیدابراهیم حسینی» گفت‌:‌ آنهایی که به هنوعان خود با رفتار مومنانه کمک می کنند به مقام ابرار می رسند و طبق فرموده خداوند متعال برای دستیابی به این جایگاه رفیع باید انفاق کرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب با نگاه جامع و بینش الهی شان از ظرفیت های دینی و مردمی استفاده کردند و پایه گذار رزمایش همدلی مومنانه شدند که اکنون در سراسر کشور باعث یکدلی و رفع بخشی از نیازهای مردم و خانواده های کم بضاعت شد.

شهرستان ساوه با 300 هزار نفر جمعیت دومین کانون جمعیتی استان مرکزی محسوب می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.