امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) ایذه روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر کمک‌های مومنانه و رزمایش همدلی، مسجدحضرت ابوالفضل(ع) ایذه نیز مانند دیگر  نقاط کشور در این راستا وارد عمل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن خادمی افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان با کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی مردم و خیرین شهرستان، ۱۴۰ بسته مواد غذایی تهیه شد.

وی گفت:این بسته‌های غذایی  از عصر دیروز با هدف‌گذاری خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا بین این خانوارها در سطح شهرستان توزیع شد.

خادمی با دعوت مردم به پیوستن به رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه گفت: در شرایط کرونایی پیش آمده، معیشت خیلی از مردم با مشکل مواجه شده است، در این وضعیت ما باید به کمک همنوعان خود برویم تا مقداری از مشکلات آنها را مرتفع کنیم.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.