مدیر کمیته اجرایی این موسسه در مراسم آغاز توزیع این بسته ها گفت: این بسته ها شامل اقلام ضروری و مصرفی است که تا ۴ روز آینده بین خانواده های نیازمند شناسایی شده ۲۰۰ روستای استان توزیع می شود.

میردوست رضویان افزود: همچنین ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال پیش از فرارسیدن سال جدید توسط این موسسه به نیازمندان گلستان اهدا شده بود.

به گفته وی، با شیوع کرونا موسسه امید صباح ۴۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در ۱۱۶ روستای استان توزیع و تجهیزاتی به ارزش ۲۵ میلیارد ریال برای بیمارستان‌های پیامبر اعظم(ص) و تامین اجتماعی گنبد خریداری کرد.

مدیر کمیته اجرایی موسسه خیریه امید صباح اهدای جهیزیه به ۲۰ زوج جوان به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال، کمک‌ ماهانه به ۴۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و تامین هزینه تحصیلی ۱۹۹ دانش‌آموز کم بضاعت را از دیگر اقدامات خیریه این موسسه اعلام کرد.

در این مراسم ائمه جمعه شیعه و اهل سنت شهرستان‌های گنبدکاووس و آزادشهر، فرماندار آزادشهر و رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گلستان حضور داشتند.

رزمایش "مواسات و کمک‌های مؤمنانه" پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر معظم انقلاب و به دستور ایشان با هدف یاری رساندن به افراد کمتربرخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع کرونا در تمامی استان ها در حال انجام است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.