فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشهر روز پنجشنبه در آیین آغاز این رزمایش گفت: ۲ هزار و ۷۳۵ بسته معیشتی در مرحله نخست این رزمایش با ارزش ریالی بیش از ۷ میلیارد ریال با کمک خیرین  شهرستان از امروز بین نیازمندان توزیع می شود.

سرهنگ حسین جناسمی ادامه داد: این بسته های معیشتی شامل روغن، مرغ، برنج، خرما، ماکارانی، قند، چای، پنیر می باشد که بین ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار نیازمند زندانیان، کارگران فصلی، افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی که در شیوع بیماری کرونا دچار آسیب شده اند اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به این میزان از کمک‌های مردمی که در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه جمع‌آوری شده است، پیش‌بینی کرد: در ۲ مرحله بعدی شاهد کمک ها و مساعدت بیشتر مردم باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران نوشهرخاطر نشان کرد: کمک مومنانه ۲ مرحله دیگر در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن (ع) و  در روز قبل از عید فطر انجام خواهد شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان شهرستانی در مرکز شهر اجرا شد بیش از ۲۵ خودرو بسته های معیشتی را برای توزیع بین نیازمندان حمل می کردند.

دربحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعداد زیادی از خانواده ها از جمله خانواده زندانیان نیازمند دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از نیمه شعبان تا پایان ماه مبارک رمضان داد.

شهرستان نوشهر با جمعیتی دست کم ۱۳۰ هزار نفر در غرب مازندران قرار دارد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.