«فاطمه عبدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی فعالیت کانون‌ های پرورش فکری سایت اینترنتی «پیک امید» در راستای امیدآفرینی بین مردم به ویژه کودکان و نوجوانان با برنامه‌های متنوع فعالیت خود را آغاز کرد.
وی بیان کرد: این سایت با شعار «در دل دارم امید» برای افزایش تاب‌آوری و جلوگیری از آسیب‌های روحی کودکان و نوجوانان که برای در امان ماندن از بیماری کرونا خانه نشین هستند، تلاش می‌کند.
نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خمین ادامه داد: ۱۰ مربی مراکز پنجگانه کانون و افراد عضو شده از خمین در این سایت، در طول هفته ۳۰ اثر در موضوعات شعر، فیلم، نقاشی، چالش، مشاعره، کاردستی و معرفی کتاب را بارگذاری می‌کنند. 
عبدی یادآور شد: آثار مربیان و تولیدات کانون در قالب طرح «پیک امید مجازی» از مسیر صفحه پیک امید در پرتال کانون به نشانی omid.kpf.ir  قابل دسترسی است و این آثار به صورت آنلاین برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه یک‌هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان در سنین ۶ تا ۱۷ سال به صورت ثابت از فضای کانون های پرورش فکری خمین استفاده می کنند، گفت: تعداد کمی از اعضای مراکز کانون پرورش فکری در این شهرستان به دلیل نداشتن دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند توانستند عضو پیک امید شوند.
خمین در جنوب استان مرکزی واقع شده و پنج مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲ مرکز در خمین، یک مرکز در قورچی باشی، یک مرکز در روستای شهابیه و یک مرکز در روستای رباط مراد در این شهرستان فعال هستند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.