محمد باوی زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به حذف برنامه‌هایی که به تجمع هنرمندان می‌انجامد اظهار داشت: داستان های صوتی مذکور از آثار ارمغان کاظمی هنرمند واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری خوزستان می باشند که برای فضای مجازی تولید شده اند. این داستان های صوتی در سایت حوزه هنری خوزستان بارگذاری شد تا از این طریق از حضور و تردد کودکان برای استفاده از کلاس‌های هنری و فرهنگی جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه صوتی ویژه کودکان است و داستان هایی را بیان می کند که نیازی به تصویرسازی  ندارند خاطر نشان کرد: موضوع اول این داستان کرونا و شناخت آن است ضمن اینکه تولید محتوای داستان های صوتی کودک به صورت آزمایشی است و پس از آن موضوع های مختلفی را در گروه‌های سنی بالاتر تولید خواهیم کرد .

مسئول واحد تجسمی حوزه هنری خوزستان افزود : چنانچه استقبال از داستان‌های صوتی موفقیت آمیز باشد داستان‌های تصویری با ترسیم تصویر کتاب و تبدیل آن به انیمیشن تولید می‌ شود .

باوی زاده افزود : حوزه هنری در آینده دوره‌های آموزش نقاشی را در گروه سنی کودک و نوجوان به صورت مجازی برگزار خواهد کرد تا مجموعه کامل‌تر و بهتری از معرفی و شناخت کتاب الکترونیکی و خلاصه نویسی داستان به کودکان و نوجوانان آموزش داده شود.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.