رضا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها برای چهارمین بار در سطح کشور و برای دومین بار در شهرستان سیاهکل برگزار می شود و هدف از برگزاری جام باشگاه ها آشنایی کودکان و نوجوانان با مقوله کتاب و کتاب خوانی در مرحله اول و بحث و تبادل نظر در حوزه کتاب مورد مطالعه و ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه در مرحله بعدی است.

وی تصریح کرد :همزمان با آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه با همکاری مدیران مدارس  جام باشگاه های کتاب خوانی در سطح شهرستان سیاهکل شروع شده و آخر دی ماه به پایان می رسد که دانش آموزان پیش دبستانی تا متوسطه اول را در بر می گیرد و آثار اعضای باشگاه ها به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ارسال می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: ۲۸۰  جلد کتاب نیم بها به اعضای باشگاه های کتابخوانی شهرستان سیاهکل معرفی می شود و در پایان سه نامه برتر به نویسنده و سه فیلم یک دقیقه ای راجع به معرفی کتاب مورد مطالعه و سه تسهیل گر برتر از میان این آثار انتخاب شده و برای اختتامیه جام باشگاه ها  ارسال خواهد شد.

جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان برای دومین بار در این شهرستان جریان دارد.

شهرستان سیاهکل با دو بخش مرکزی و دیلمان در ۵۵ کیلومتری شرق مرکز  گیلان قرار دارد و دارای ۴ کتابخانه عمومی با ۲۶ هزار و ۵۹۵ نسخه کتاب و ۸۸۶ نفر عضو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.