قائم مقام رئیس بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ظرفیت سالن‌ها و بخش‌های مختلف جشنواره به آموزش و پرورش اعلام می شود تا  کودکان و نوجوانان دانش‌آموز هماهنگ با گروه سنی نمایش‌ها در سالن‌ها حضور یابند.

وی اضافه کرد: تقسیم‌بندی سالن‌ها انجام شده و چند سانس در سالن‌های اصلی مجتمع شهید آوینی، بوعلی سینا، تالار فجر و کانون مهدیه برای دانش‌آموزان اختصاص یافته است.

محمدرضا جوادی تاکید کرد: کارگردانها انتظار دارند که گروه سنی مخاطبان با نمایش‌ها هماهنگ باشد و مربیان و معلمان در این باره دقت کنند. 

وی افزود: آئین افتتاحیه و شادپیمایی جشنواره ۱۶ آبان ماه در هشت بخش در پیاده راه بوعلی برگزار می‌شود و طبق برنامه‌ریزی انجام شده دانش آموزان در این جشن حضور پررنگی دارند.

جوادی با اشاره به اینکه بلیت‌فروشی جشنواره بیست و ششم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، گفت: قسمتی از ظرفیت سالن‌ها برای حضور هنرمندان تئاتر که در بخش‌های مختلف جشنواره حضور دارند، پیش‌بینی شده و در این برنامه‌ریزی، هنرمندان بخش دانش‌آموزی نیز دیده شده‌اند.

 بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه به دبیری مجید قناد و با شعار" کودک، طبیعت و تئاتر" در همدان برگزار می‌شود.

در این رویداد جهانی ۵۲ نمایش داخلی و خارجی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.