شهروز بایی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت با محوریت هفته دولت؛ کودکان و نوجوانان منطقه تصاویری را با استفاده از تکنیک پاستل و آبرنگ خلق کرده و در این ایستگاه به نمایش گذاشته اند.
وی ادامه داد در این هفته برگزاری کارگاه ادبی با عنوان توشه های انقلاب با موضوع توجه به زبان مادری، بازآموزی شعر کبوتر سبز با موضوع فتوت و ایثار حضرت علی(ع) و کارگاه آموزش کاردستی به منظور ساخت ماکت خانه خدا در این کانون اجرایی شد.
به گفته وی؛ قصه گویی، برپایی نمایشگاه کتاب و اجرای بازی های گروهی و فعالیت های بانشاط از دیگر برنامه های اجرا شده در این ایام است.
وی همچنین گفت در یکی از برنامه ها دست های هنرمند کودکان و نوجوانان کانون غرب گلستان ساحل خزر را با ساخت مجسمه های شنی آراسته کردند.
بایی افزود: در این برنامه کودکان و نوجوانان مراکز گمیشان، بندرترکمن و بندرگز یک روز پر از تجربه را با ساخت مجسمه های شنی به ثبت رساندند و در پایان به برگزیدگان جوایزی اهدا گردید.
گمیشان در حاشیه دریای خزر و در شمال غرب گلستان واقع است، 1300 کودک و نوجوان این شهرستان در کانون پرورش فکری عضو هستند، بیشترمردم گمیشان از هموطنان ترکمن هستند.
7333/1648
خبرنگار: علی قاسمعلی ** انتشار: پری سالارنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.