به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل ربیعی در تشریح اقدامات این سازمان در مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران اراک، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با سازماندهی مداحان بسیجی اقدامات گسترده‌ای در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در قالب راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، البسه بیمارستانی، دستکش یک‌بار مصرف و… در استان انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به توزیع تهیه و توزیع بسته‌ها بهداشتی در مناطق محروم بیان کرد: در این راستا هشت هزار بسته بهداشتی در میان مناطق محروم و حاشیه‌نشین توزیع شده است.

ربیعی به توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در اجرای طرح کمک مومنانه در استان اشاره کرد و افزود: در مرحله نخست این رزمایش با همکاری خیرین و مداحان بسیجی بیش از ۴۰ میلیون تومان کمک جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینکه معتادان یکی از اقشار آسیب‌پذیر در کرونا هستند، اظهار کرد: در راستای کمک به بهبود وضعیت آن‌ها بیش از ۵۰ سرکشی از مجموعه‌های ترک اعتیاد انجام و روزانه ۲۰۰ پرس غذا توزیع می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ضدعفونی ۵۰ مورد از اماکن عمومی، ضدعفونی و گند زدایی مستمر ۴۰۰ مسجد و حسینیه از جمله اقداماتی است که توسط مداحان بسیجی انجام گرفته و همچنان ادامه دارد و در این مدت ۵۰ مراسم مذهبی در فضای مجازی با حضور مداحان برجسته و بسیجی برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.