حجة الاسلام ناصر شکریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به شرایط پیش رو و شیوع ویروس کرونا سازمان تبلیغات اسلامی خود را مکلف به اجرای پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه به کرونا می داند و برنامه های خود را متفاوت با سال های گذشته انجام خواهد داد.

وی اضافه کرد: برای کمک به خانواده های آسیب دیده دوران کرونایی با محوریت امام جماعت یک هزار مسجد در مازندران کمک های مردمی و خیرین جمع آوری و در اختیار این آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: کمک مومنانه تنها مختص به نیازمندان مازندران نخواهد بود بلکه افرادی که شاغل بودند و کرونا زمینه خانه نشینی آنها را فراهم کرده است این افراد هم با اهدای سبد معیشتی حمایت خواهند شد.

وی بیان داشت: تمامی هزینه های اکرام حسنی که برای جشن های نیمه رمضان انجام می گرفت در ماه رمضان امسال در قالب بسته معیشتی و اقلام پیشگیرانه بهداشتی بین مردم و نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی گفت: از جمله برنامه های دیگری که در ماه مبارک رمضان امسال صورت خواهد گرفت دلجویی از آسیب دیدگان بیماران کرونایی و خانواده هایی که عزیزان خود را بخاطر این ویروس از دست داده اند با رعایت نکات بهداشتی انجام خواهد گرفت.

شکریان اظهار داشت: مساجد مازندران در ماه مبارک رمضان امسال باز می باشد اما نماز جماعت و مراسم های مربوط به رمضان برگزار نخواهد شد و در این زمینه بنا بر نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ها اعلام می شود.

وی گفت: امامان جماعت مساجد مازندران با ایجاد کانال ها در فضای مجازی مسائل شرعی و شبهات را پاسخ می دهند و همچنین با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی احکام شرعی نیز مطرح خواهد شد.

وی بیان کرد: افرادی که در زمینه های مختلف شرعی سوال داشته باشند با استفاده از فضای مجازی ، امام جماعت به آنها پاسخ خواهد داد.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از همه مردم خواست در ماه مبارک رمضان در طرح مومنانه و کمک به آسیب دیدگان بیماران کرونایی شرکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.