ابوالفضل ربیعی روز شنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا کارگاه‌های تولید لباس بیمارستانی، ماسک و دستکش بسیج مداحان در نقاط مختلف استان مرکزی فعال شدند و تاکنون اقدامات موثری انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: تولید ۲۰ هزار لباس بیمارستای، پنج هزار ماسک بهداشتی و ۲ هزار دستکش یکبار مصرف بهداشتی بخشی از اقدامات بسیج مداحان استان مرکزی در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا است.

مسوول بسیج مداحان استان مرکزی اظهار داشت: بیش از هشت هزار بسته بهداشتی و ۵۰۰ بسته حمایتی نیز از سوی این نهاد انقلابی به صورت رایگان در نقاط حاشیه‌ای و محروم استان توزیع شد و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نیز تا کنون ۵۰۰ میلیون ریال برای تهیه کمک‌های مومنانه از مداحان استان جمع‌آوری شده که در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود.

ربیعی توزیع روزانه ۲۰۰ پرس غذا در کمپ‌های ترک اعتیاد، ضدعفونی ۵۰ مکان عمومی و گندزدایی مستمر ۴۰۰ مسجد و حسینیه و برگزاری ۵۰ مراسم مذهبی در فضای مجازی با حضور مداحان برجسته و بسیجی را از دیگر اقدامات بسیج مداحان استان مرکزی در مقابله با گسترش کرونا عنوان کرد.

از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون بیش از ۲۰۰ کارگاه تولید ماسک، لباس بیمارستانی و دستکش توسط بیسج اقشار استان مرکزی فعال شده است.

بر اساس آخرین آمار تا کنون یکهزار و ۶۱۸ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که یکصد و ۵۱ نفر از آنان جان باخته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.