سردار «محسن کریمی» روز چهارشنبه در نشست مشترک با رییس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: حضور سپاه در دفاع مقدس و مقابله با ضدانقلاب از ماموریت‌های ابتدایی این شجره طیبه بود و امروز این نیرو در ماموریت‌های مختلف از جمله سیل و زلزله، جبهه مقاومت، سازندگی، محرومیت زدایی و مقابله با بیماری‌ها با جدیت وارده شده است .

 وی با گرامیداشت هفته سلامت عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از دستاوردهای انقلاب حراست می‌کنند و با بهره‌گیری از رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب قدم برمی‌دارند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار داشت: روحیه جهادی و انقلابی در پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از ارزش‌های انقلاب، نقش موثری دارد و پاسداران با تاسی از سیره و مکتب ولایت، با انگیزه‌ای برگرفته از معنویت و قانون مداری در میدان‌های مختلف ایفای ماموریت می‌کند.

سردار کریمی گفت: انقلاب اسلامی و ملت عاشورایی ایران با وجود همه عملیات‌های روانی و هجمه‌ها در بحث شیوع ویروس کرونا، فتخار آفریدند.

وی افزود: کشورهای غربی مدعی فناوری و دنیای مدرن، در مقابل یک ویروس عاجز شدند و خبری از نوع دوستی و همدلی مردم  در این کشورها وجود ندارد.

وی  بیان کرد: همدلی و کمک مومنانه رمز موفقیت در این دوره از برهه انقلاب اسلامی است و طرح مواسات ریشه در معنویت و خداباوری ملت متدین ما دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و نخستین مورد ویروس کرونا در این استان اول اسفندماه سال ۹۸ پس از قم در اراک به ثبت رسید.

تاکنون یک‌هزار و ۵۹۵ نفر در استان مرکزی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۴۹ نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.