به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد جمالیان روز پنج شنبه در حاشیه نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در حال حاضر برای یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۷۰ نفر از جمعیت استان طرح غربالگری فعال انجام شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک تاکید کرد: با توجه به اهمیت انجام طرح غربالگری در تمام مناطق استان از مردم درخواست می‌شود هنگامی که از شماره ۴۰۳۰ با آن‌ها تماس حاصل می‌شود پاسخگوی پرسشگران مراکز درمانی باشند و علائم خود را به طور دقیق اعلام کنند چرا که در صورت وجود هر گونه علائم از این ویروس اقدامات درمانی برای آن‌ها انجام خواهد شد و از این بابت نگرانی نداشته نباشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد، کارخانجات تولیدی از روز شنبه با رعایت ضوابط بهداشتی و نکات اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را آغاز کنند.

جمالیان گفت: بنا به اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اصناف تا ۲۳ فروردین ماه تعطیل هستند و پس از آن با رعایت نکات بهداشتی و ضوابط مربوطه فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وی گفت: با توجه به بازگشایی صنوف و اماکن عمومی از مردم استان درخواست می‌شود، نکات بهداشتی را رعایت و از حضور در مراکز پر ازدحام خود داری کنند تا مهار و مدیریت کرونا ویروس را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک اظهار کرد: در حال حاضر روند بیماری کرونا ثابت بوده و به همکاری هرچه بیشتر مردم نیاز است.

جمالیان افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در استان بهبودی کامل پیدا کرده و از مراکز درمانی ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1397275
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.