سرهنگ «حجت الله دستجانی» روز سه شنبه به ایرنا، گفت: در راستای لبیک به بیانات رهبر معظم انقلاب و در مرحله نخست رزمایش همدلی مومنانه، ‌موفق به جمع آوری و توزیع کمک ها در قالب سبدهای غذایی به ارزش افزون بر سه میلیون ریال برای یک هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش نهادهای حمایتی و همچنین آسیب دیدگان از کرونا شدیم.

وی افزود: امروز نیز مرحله دوم این طرح برای ارائه خدمات و کمک های مورد نظر به یک هزار و ۵۰۰ خانوار دیگر آغاز شد و تلاش می کنیم تا عید فطر به همه ۲۰ هزار خانوار شناسایی شده این اقلام را ارائه نماییم.

به گفته او قرارگاه واحدی تحت عنوان مواسات برای جمع آوری کمک ها میان اقشار نیازمند در ساوه تشکیل شده و محوریت توزیع آن با سپاه و بسیج و ائمه جماعات است.

سرهنگ دستجانی گفت: رزمایش کمک مومنانه در ساوه از میلاد امام زمان (عج) آغاز و تا عید سعید فطر در چند مرحله اجرا می شود.

وی گفت: از همه اقشار مختلف مردم که به فرهنگ متعالی جامعه مهدوی علاقمه مند هستند این است که به هر میزانی که در توان دارند، ‌خود را در امر خیر کمک های مومنانه به همنوعان خود سهیم کنند و کمک های خود را از طریق قرارگاه مساوات ارائه نمایند.

فرمانده سپاه ساوه گفت:‌تلاش می کنیم در شرایط کرونا از محرومان و آسیب دیدگان این بیماری دستگیری کنیم و بعد از اتمام این شرایط نیز تمام توان خود را برای اجرای فرامین رهبر انقلاب در مورد جهش تولید به کار خواهیم گرفت.

سرهنگ دستجانی همچنین از اهدای چهار بسته جهیزیه به زوج های جوان توسط بسیج در راستای رسالت مردم یاری و کمک به محرومان جامعه خبر داد.

به گفته او در هر دست از این جهیزیه ها که با کمک خیران، بسیج و سپاه تامین شده است اقلامی چون یخچال، ‌ اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و سرویس ظروف آشپزخانه، یک تخته فرش، پنکه و پتو وجود دارد.  

وی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ‌ گفت: بهترین مدال افتخار پاسداران این است که در ۴۲ سال از حیات خود همواره در سنگر حفاظت از میهن و ملت حضور داشته است.

سرهنگ دستجانی گفت: سپاه در همه فراز و نشیب های انقلاب خوش درخشیده و امروز ملت ایران به این نهاد انقلابی اعتماد دارند که برای دشمنان نظام جمهوری اسلامی هرگز خوشایند نیست.

وی گفت: اهمیت وجودی و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه در دوران دفاع مقدس و چه در سنگرهای علم و فناوری حوزه دفاعی و خدمتگزاری به مردم در بحران ها بر کسی پوشیده نیست و به همین خاطر امام راحل فرمودند که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

تا روز دوشنبه ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج ۲۰۹ نفر رسید.

 بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی تا ظهر روز دوشنبه هزار و ۲۹۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۸۳ هزار و ۵۰۵ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.