جهانبخش قنبری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرحی را تحت عنوان پیک امید مجازی راه اندازی کرده است.

وی ادامه داد: در مواقع بروز بحران‌های طبیعی مانند سیل، زلزله مربیان کانون پرورش فکری در مناطق حضور پیدا و خدمت رسانی می‌کردند اما به موجب به وجود آمدن بحران بیماری کرونا در استان و سایر استان‌ها راه اندازی پیک امید مجازی از سوی کانون پیش بینی شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: مربیان در پیک امید مجازی آثار فرهنگی، هنری و ادبی تولید می‌کنند و از طریق شبکه‌های اجتماعی بارگزاری کرده و در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می‌دهند.

قنبری افزود: در پیک امید مجازی روخوانی، قصه گویی، معرفی کتاب، بازی و سرگرمی‌های خانوادگی و خانگی، فعالیت‌های علمی، بیان نکات بهداشتی به زبان خود کودکان، تولید پویا نمایی، نقاشی، آموزش سفال، ساخت عروسک‌های نمایشی، مسابقات عکاسی، شعر خوانی، داستان و طرح‌های ادبی برای بچه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: اکنون در تمامی ۵۰ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پیک امید مجازی در حال اجراست و صدها اثر توسط مربیان و اعضای کانون تولید شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: کودکان و نوجوانان با مراجعه به سایت http://omid.kpf.ir می‌توانند فیلم‌ها و کتاب‌های تولیدی کانون در این سایت را مشاهده کنند.

قنبری عنوان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طرحی تحت عنوان فرزند «یک قهرمان» که در راستای تقدیر از فرزندان کادر درمانی استان است را در دست اقدام دارد تا با اهدای بسته‌های فرهنگی و کتاب، از این کودکان و نوجوانان تقدیر کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1404305
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.