مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گروه‌های نمایشی "هندونه ناقلا " به کارگردانی رسول صالحی، "کشاورز و خروس جادویی" به کارگردانی مصطفی جعفری و "تفن" به کارگردانی میلاد عیوضی به‌عنوان گروه‌های اول تا سوم در بخش کارگردانی معرفی و به مرحله کشوری راه یافتند.

علیرضا نوری افزود: در بخش عروسک‌گردانی نیز پریناز علیخانی و راضیه امیری عروسک‌گردان‌های نمایش هندونه ناقلا و النا یوسفلی عروسک‌گردان نمایش شازده مراد و شکیبا رستمی عروسک گردان نمایش ماه من ماه ما، به‌عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در بخش موسیقی نیز هیات داوران این جشنواره بهاره خدابنده آهنگساز نمایش هندونه ناقلا و نیکا واعظی نمایش کشاورز و خروس جادویی را به‌عنوان برگزیده اعلام کردند و الهام طاهری طراح بروشور نمایش شازده مراد برگزیده بخش برشور شد.

این مسؤول ادامه داد: در بخش بازیگری نیز  مونا نظری بازیگر نمایش کشاورز و خروس جادویی، احسان مقدم بازیگر نمایش تفن و سمانه افتخارپور و آیناز نجفی بازیگران نمایش کشاورز و خروس جادویی نیز رتبه‌های برتر را کسب کردند.

به گفته وی، در بخش طراحی و ساخت عروسک، سارا اصغری سازنده عروسک‌های شازده مراد و رسول صالحی سازنده نمایش هندونه ناقلا را به‌عنوان برگزیده معرفی شدند.

نوری پیش از این نیز خاطرنشان کرده بود: طی فراخوان قبلی ۱۲ گروه نمایشی در این جشنواره شرکت کردند که از این تعداد هفت گروه به مرحله استانی راه یافتند که  از این تعداد نیز سه گروه منتخب این جشنواره پس از داوری ها به مرحله کشوری که فروردین ماه آینده به میزبانی استان خوزستان برگزار می شود راه یافتند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.