مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان از فعالیت ۲۹ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۳۱ هزار عضو در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محمدنقی صالحی در مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اظهار کرد: خبرنگاران در راستای انعکاس واقعیت های جامعه، جانانه تلاش می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان به رشد قابل توجه تعداد مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: این مراکز با برگزاری دوره های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی به دنبال کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان است.

وی تعداد مراکز کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان را 29 مرکز خواند و گفت: این تعداد شامل ۱۷ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، ۱۱ کتابخانه سیار شهری و روستایی و یک کتابخانه پستی است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با یادآوری اینکه در حال حاضر 31 هزار نفر عضو این مراکز هستند، گفت: در حوزه چاپ کتاب نیز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز اقدامات خوبی انجام داده است.

وی در پایان از انتشار فراخوان بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و گفت: مرحله استانی این جشنواره ۱۶ و ۱۷ مهرماه امسال در زنجان برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.