محمد نقی صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال یک نقشه راه و برنامه اجرایی یکساله جامع و سیستمی در ارتباط با فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان با عنوان کتاب برنامه روزانه تدوین شده است که در سال 98 اجرایی و عملیاتی می شود.
وی اظهار داشت: این کتاب برنامه سالانه بر گرفته از راهبردهای ابلاغی ، برنامه های بالا دستی، چشم انداز 10 ساله و نیاز سنجی از مخاطبان (کودکان و نوجوانان) است.
این مسئول ادامه داد: طی برنامه یکساله تلاش می شود که اقدامات، برنامه و فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان روز آمده شده و بیش از گذشته به نیازهای مخاطبان با محتوا محوری و کیفی سازی فعالیت ها پاسخ دهد.
وی اضافه کرد: آموزش های مهارتهای زندگی با شعار 'خوب زندگی کردن تمرین می خواهد ' ،توانمند سازی ، ارتقای دانش و تجربه ، مهارت نیروهای انسانی و توسعه بهره مندی عموم کودکان و نوجوانان استان از برنامه های و محصولات کانون نیز دیگر برنامه های مد نظر برنامه اجرایی است.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ادامه داد: تلاش می شود این فعالیت ها و برنامه ها در مناطق محروم و کم برخوردار نیز گسترش یابد و بر همین اساس طی سه سال گذشته مراکز کانون پرورش فکری از 20 مرکز به 29 مرکز رسیده که نشان از فعالیت های بی وقفه برای خدمات رسانی به گروههای هدف حکایت دارد.
صالحی یادآور شد: امسال موضوع عدالت فرهنگی نیز مورد توجه قرار گرفته به این معنی که امکانات و فرصت ها بطور عادلانه بین کودکان و نوجوانان در اقصی نقاط استان توزیع شود و از اهداف دیگر در برنامه سالانه توسعه وترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.