ندا جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این برنامه‌ها در قالب اجرای جنگ شادی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، برپایی کارگاه بازی و نقاشی و حضور کامیونت سیار نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در بوستان "مادر"در محله مدرسی و محله کوی ملانفس شهر گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: برنامه‌های امداد فرهنگی با هدف ایجاد نشاط و شادی و شورآفرینی فرهنگی برای کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنان در دو روز جداگانه در هفته جاری برگزار و با استقبال خوب گروه‌های هدف در این دو محله سیل‌زده گنبدکاووس مواجه شد.

جلالی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های امداد فرهنگی با مشارکت کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک و دو گنبدکاووس و مرکز سیار بخش داشلی‌برون این شهرستان به همراه مراکز سیار دو شهر گالیکش و آزادشهر برگزار شد و حدود ۳۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان مناطق سیل‌زده دو محله مدرسی و کوی ملانفس و خانواده های آنان از این برنامه ها استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، بارش شدید باران در روزهای پایانی سال ۹۷ سبب طغیان دو رودخانه واقع در قسمت شمالی و جنوبی گنبدکاووس و در نهایت آبگرفتگی ۲۵ درصد وسعت این شهر حدود ۲۸ کیلومتر مربعی شد.

شهرستان گنبدکاووس در شرق استان گلستان واقع شده و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و بیش از پنج هزار کیلومتر مربع وسعت، بزرگترین شهرستان این استان از نظر گستره جغرافیایی محسوب می شود و دارای دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.