سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی»روز یکشنبه در نشست قرارگاه بهداشتی امام رضا(ع) استان مرکزی، افزود: بیش از ۱۰۰ هزار لیتر الکل در نقاط مختلف این استان به خصوص مناطق محروم توزیع شده است.

وی ادامه داد: ۱۶۵ هزار بسته بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده، ماسک و الکل به صورت رایگان در نقاط محروم استان توزیع شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: ۱۱ هزار نقطه از این استان توسط نیروهای جهادی این استان گندزدایی و ضد عفونی شده است.

سردار کریمی گفت: توجه ویژه به شرایط جسمانی خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از برنامه‌های اولویت‌دار سپاه روح‌الله است و تا کنون ۷۰۰ بسته بهداشتی ویژه جانبازان سرافراز تهیه و توزیع شده است.

وی اظهار داشت: تمامی سالن‌های ورزشی سپاه روح‌الله برای ایجاد نقاهتگاه ویژه مبتلایان کرونا آماده‌سازی شده و در صورت ‌نیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه ۴۹ مورد بازدید کارشناسان و متخصصان بهداشت و درمان سپاه از سطح بیمارستان ها انجام شده، افزود: همچنین ۶۶ دستورالعمل بهداشتی و درمانی برای نواحی و زیرمجموعه ها تهیه شده که ۳۱ مورد کلیپ و هشت هزار و ۱۰۰  بروشور تخصصی نیز در راستای آگاهی بخشی تهیه شده است. 

سردارکریمی بیان کرد: گروه های جهادی استان با تکیه بر ۴۹ کارگاه اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج سازندگی ایجاد شده است تاکنون حدود ۳۰۰ هزار ماسک تولید و در مناطق محرم و حاشیه نشین استان توزیع شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه های مهندسی و جنگ نوین از هوافضای خمین ، گروه مهندسی ۴۲ قدر ، و تیپ ۷۱ روح الله استان مرکزی با هماهنگی سایر دستگاه های دیگر شبانه روز در حال ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها در سطح استان مرکزی هستند.

 یک‌هزار و ۶۸ مبتلا به کووید ۱۹ در استان مرکزی بر اساس نتایج قطعی آزمایشگاهی شناسایی شده است که۷۴۲ نفر از این افراد بهبودیافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و شمار قربانیان این ویروس در این استان نیز به۸۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.