دکتر محمدرضا وکیلی نیا روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقلام بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا در بین جانبازان ۷۰ درصد و شیمیایی، والدین شهدای مبتلا به بیماری‎های خاص و جانبازان دچار مشکلات تنفسی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: بنیاد شهید تمام تلاش خود را در جهت عبور از این بحران به کار گرفته تا کمترین آسیب به گروههای پر خطر وارد شود و در این راستا و بر اساس وظیفه‎ای که نسبت به جانبازان و والدین شهدا داریم حدود ۴۰۰ بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش، الکل و هندراب تهیه و توزیع شده است.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر گفت: حفظ سلامت جانبازان و آرامش خاطر آنها در تهیه بسته‌های بهداشتی برای ایمن ماندن از ویروس کرونا از اهداف ارسال اقلام بهداشتی است.

وکیلی نیا افزود: به طور قطع بهترین روش برای مبارزه و پیشگیری از کرونا ماندن در خانه است بنابراین با توجه به مشکلات زمینه‎ای که در گروه‎های هدف وجود دارد سعی کنند بیشتر در منزل بمانند و از حضور در اماکن عمومی خوداری کنند.

وی ادامه داد: جانبازان ۷۰ درصد و شیمایی شدید و والدین شهدا وابسته به تخت در صورت نیاز به ویزیت می‌توانند با معاونت بهداشت بنیاد شهید کاشمر تماس بگیرند تا در خصوص اقدامات درمانی آنان اقدام شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشمر با قدردانی از اقدام شایسته و قابل قدردانی خیرین و مجموعه‎های مختلف در تامین اقلام بهداشتی برای گروه‎های پرخطر و افراد نیازمند به این اقلام گفت: امید است با استمرار این حمایت‎ها و کمک‎ها شاهد پیشگیری و جلوگیری از شیوع این ویروس باشیم.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.